пʼятницю, 30 листопада 2018 р.

10 речей, які я б хотіла знати коли ставала доулою


Мене часто питають як стати доулою...
Найчастіше - маючи на увазі передовсім - куди піти навчатись. Звичайно, навчання - то дуже важливо. Зараз в Україні дуже добре готує доул центр у Дніпрі "Семицвет".
Але мало піти й навчитися. Бо це й справді не просто професія, це...більше.
Я наче знала це, коли починала, але хто б мені сказав тоді, як воно все буде...
Ні, рішення йти у доули я б не змінила. Але мені б дуже допомогли такі поради, чи запитання.
Тому...відправлячи цього "листа у минуле", я щиро сподіваюся, що він допоможе комусь і в теперішньому часі. 
Несіть вогники своїх душ обережно, любі доули, і хай кожна з нас сяє все яскравіше!
  1. Ти йдеш допомагати іншим, щоб допомогти собі. Чи вмієш ти вже зараз дбати за свої потреби, чи вони важливі для тебе? 
  2. Твоє життя дуже сильно зміниться, бо в цій професії не виходить не розвиватися як особистість.
  3. Рано чи пізно, але знадобиться психотерапія, тому краще почати її вже зараз. Чому? Тому що ми працюємо душею, і треба вміти наводити там лад.
  4. Ще буде потрібна тілесно-орієнтована терапія ( танцювальна, рухова, краніо-сакральна, ще якась..), тому краще почати вже зараз. Твоє тіло ставатиме все чутливішим, а також ця професія потребує фізичної витривалості та здоров'я. Як ти дбаєш за це сьогодні?
  5. Тобі будуть потрібні супервізія чи просто підтримка від тих, хто вже ходив у пологи - не соромся просити про це, і шукати це. Взагалі, коло доул - це шалена сила, вже заради того, щоб дружити з цими жінками, варто спробувати стати однією з них;)
  6. Тобі будуть потрібні розуміння й підтримка твоєї родини - не просто на словах, а у дії. Тобто, приїхавши додому після доби у пологах, ти не мусиш глядіти дітей, терміново готувати їсти та прибирати хату. Ти мусиш відпочити, а всі мають попіклуватися за тебе - з любов'ю та без дорікань.
  7. Тобі буде потрібен відпочинок. Зарані продуманий, а часом спонтанний - але регулярний, щоб повертатися натхненною та наповненою до роботи та сім'ї. Один раз на рік - мало)))
  8. В цій професії дуже важлива частина роботи - те, як ти слухаєш іншого. Наскільки безоціночно, уважно, терпляче. Що народжується всередині, коли тобі розповідають про біль? А як саме ти слухаєш себе? 
  9. Фінансова подушка. Або інший дохід. Гроші мають бути. Щоб спокійно працювати, не перетворюючи покликання на "заробляння". 
  10. Тобі буде потрібна Віра. Це, мабуть, найскладніший пункт, бо це про екзистенціальне, дуже індивідуальне, інтимне. Але...ти побачиш. Без Віри у професії, дотичній до Життя і Смерті - дуже важко. У що ти віриш просто зараз? Як саме ти віриш кожен день?

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити